Huzursuz bacak Sendromu ve İç Variste Damar Dolgu Tedavisi: Dolgular Sadece estetik için değil Varisli Damarlar için de gerekli !!!

Bacaklarımızda  toplar damarlarda kirli kan  normal  şartlarda  yer çekimine  karşı  yukarı kalbe  doğru  akar.  Eğer  toplar damarlarda  genişleme olursa, bu akım  tersine  döner ve ayağa  doğru geri kaçak  başlar :  varis hastalığı oluşur. Y.Doç.Op.Dr. Mustafa Göğün Saygın,  varis  ve  damar  kliniğinde,  erken – orta evre  varislerde  ve  iç  varislerde  yepyeni  ve  çok  başarılı  bir  teknik  uyguluyor. Damar Dolgusu  tedavisi ile,  bacak  toplar damarlarında oluşan  bu  genişleme  geriliyor  ve  damarlar  kirli kanı  geriye,  ayağa  doğru  kaçırmak yerine,  doğal  çalışmaya  başlıyor  ve  tekrar  kanı  yukarıya,  kalbe  doğru taşımaya  başlıyor. Binlerce yıldır,  tıp tedavilerinin  amacı  dokuyu  korumak  ve  iyileştirmek olmuştur. Bu  yeni  ve  çok  başarılı,  ameliyatsız  ağrısız  acısız  teknik varis uygulaması  için,  Y.Doç.Op.Dr. Mustafa Göğün Saygın, hastalarının  damar  renkli  doppler ultrason  değerlendirmelerini  kendisi  yapıyor ve  kan  geri  kaçağının  yoğun olduğu  noktalar işaretleniyor. Daha  sonra  hastanın kendi  dokusundan  hazırlana  kök  hücre  ve  bazı  materyaller,  dolgu  formunda üç  boyutlu  ultrasonografi  eşliğinde  belirli  özel  noktalarda  damar  çevresine veriliyor. Hazırlanan  materyal,  kalıcı,  damarı  çepeçevre  saran  ve  destekleyen  bir yapıya  sahip ve  2  yıla  kadar  destek  sağlamaya  devam  ediyor. Biyolojik  bir  karışım olduğu için  vücuda  hiçbir  zararı yada  yan  etkisi  yok. En önemlisi; uygulama  ağrısız,  acısız,  ameliyatsız,  dikişsiz, ve anestezi gerektirmeyecek kadar konforlu.  Huzursuz  bacak  tedavinizi olun ve kalkıp evinize işinize eğlencenize  gidin. UNUTMAYIN !!  ÜÇ KALBİNİZ VAR …Hemen Dr. Mustafa Göğün Saygın’dan Randevu al!! 541 577  70 70